Frk. Arwen Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Føler jeg begynner å bli litt nevrotisk når det gjelder sykdommer... Har hatt vond hals med svelgvansker i et par dager nå. er ikke mange dagene siden jeg var hos lege i forbindelse med vondt øre...begynner så smått å føle meg som en hypokonder... Tror ikke jeg har feber-men det er litt tungt å puste pga den vonde halsen + hodepine.. Tror dere jeg bør oppsøke lege (igjen) eller bør jeg se med bruk av paracet, halspastiller osv først? Begynte bare å tenke på om det kan være en infeksjon av noe slag som igjen kan påvirke babyen...
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 heihei! har det samme her! verker som gal i hode, skikkelig sår hals og litt øreverk! men er jo "sesong" for virus forkjølelse nå oxo da! så jeg prøver bare ta tiden med ro å la det gå over av seg selv! tar paracet blir det altfor ille... er jo noe som går nå, så ser ikke nødvendigheten med å kontakte lege for dette i mitt tilfelle! men hvis du bekymrer deg såpass mye så er det jo bedre med å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite! å synes ikke du høres ut som en hypokonder nei, du bekymrer deg jo bare for den lille i magen! så er kanskje ikke så dumt å ta en tur da! ønsker deg god bedring hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå