Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #1 Skrevet 13. juni 2008 Tulla nærmer seg 13 md nå og har fortsatt bare fått to tenner nede. De fikk hun da hun var 7 md. Det virker ikke for meg som om det er noen flere på vei heller. Burde jeg begynne å bekymre meg?
Gothminister Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Trenger ikke å bekymre deg. De kommer nok snart de andre også. Dattera til ei på jobben fikk sin første tann da hun var 18 mnd En tannlege fortalt meg att hvis det ikke er tegn på noen tenner,altså ingen,så tar de røntgen for å se om det er tenner i kjeven,men din har jo allerede fått 2,så bare ta det rolig du
Gothminister Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Formulere meg litt mere,hvis det ikke er tegn på noen tenner da de er 18 mnd,så tar de røntgen..
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Her har den tredje tanna akkurat poppa ut, trenger ikke bekymre deg!
mammaen te Noa:) Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Gutten vår på 13 mnd har enda ikke en eneste tann. men legen sa at jeg ikke skulle bekymre meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå