mrogvs Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Siden to snart blir tre tenkte jeg og sambo å benytte sjansen til gå ut å spise før den lille melder sin ankomst.. Vi er ikke så ofte ute å spiser, så vi vet ikke helt hvor vi skal... Men hvis det er noen her inne som har gode anbefalinger så tas de imot med stor takk!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 er ikke så stor på resturanter jeg da.. men syns jordbærpikene har eldig god mat:)
mrogvs Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Takk for tipset Skal sjekke hjemmesiden deres om de har noe på menyen som frister Gjerne kom med flere forslag...
Duo-yoghurt Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Capri på flatåsen har kjempegod mat! Og de som jobber der er utrolig hyggelig + at man får mye for pengene!
temine Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Tapas:)!! Ajo på Solsiden, Mojo og Frati i midtbyen. Har vært på Ajo og Mojo...syns AJo var best av de to. Mer å velge mellom. Har hørt BARE positivt om Fratis tapas, så dit skal vi snart:)
Spent Hattiec... Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Frati i Munkegata er jo kempehyggelig da. I tillegg får du god mat til greie priser.
Håperpåønskebaby Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Den tapasresturanten har kjempegod mat ja! Var der da vi var i Trondheim sist...
berta Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Jonathan, på hotell Britannia. Der har de en spesialitet som er veldig god, og kjempe koslig å sitte lenge å kose seg med maten. Du får en stor varm stein på bordet, og kjøttet får du rått. Så steker du det selv på steinen, kjempe deilig !! Får salat og poteter i skåler ved siden av, og 3 forskjellige sauser :-) Min favoritt når jeg reiser til Trondheim. Har også vært på Egon på tyrilltårnet ( Er det det det heter ??...), og der er jo alltid god mat...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Frati i munkegata.. Kjempe god mat der og veldig koslig...
HH72 Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Hvis dere synes det er greit å betale litt, anbefaler jeg To rom og kjøkken. Fantastisk mat og service. Havfruen fiskerestaurant i Fjordgata er også veldig bra, men dyr den også. Av de litt billigere liker jeg godt Dråpen på Solsiden, Bari i Munkegata og selvfølgelig Frati. Kos dere!
Ann*fødeklar*22.06.08 Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Jeg anbefaler "Bare blåbær" på solsiden, de har kjempe god mat:)
mamarama og lille banan Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 enig med deg Duo-youghurt 19pp bor et steinkast unna, så det blir ofte mat derfra.
mamarama og lille banan Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Capri på Flatåsen hvis du vil ha billig, god mat type pizza. Graffi i Thomas Angells gate er litt dyrere, men har helt fantastisk grillmat. Grønn Pepper er i middelsiktet når det gjelder pris, og har veldig god mexicansk mat. Så har du jo Credo da, hvis du virkelig vil spise fint. det ligger bak Byhaven, i Ørjaveita. Har ikke spist der selv, men det regnes som et av byens beste spisesteder. Men her må du regne med å betale godt. Ellers finnes jo kjedene Egon, Peppes og Big Horn steakhouse også i Trondheim
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 Jeg liker Tulla Fischer på merkursenteret veldig godt også jorbærpikene, ligger på tr.heim torg, byhaven og solsiden. Bare Blåbær på solsiden har også kjempegod mat, og frati i munkegt. er heller ikke så værst. Graffi er også ganske okay, men husker ikke helt hvilken gate det ligger i. sidegate ved norde en plass.. God fornøyelse håper dere finner en plass dere liker.
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 13. juni 2008 #15 Skrevet 13. juni 2008 Restauranten på Credo. Trondheims beste!
mrogvs Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. juni 2008 Tusen takk for mange gode forslag damer!! Sambo synes Grønn Pepper har veldig godt mat, og jeg spiser ALT!! Så turen gikk dit i dag .. Sterk mat er jo et av mange kjærringråd for å få i gang fødsel... Å med litt kveldskos så kan det jo hende at vi har vår lille i armene om ikke så altfor lenge.. (det er jo lov å håpe).. Fortsatt god helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå