15.august-mamma Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Syns det er veldig fint! Står på min liste over aktuelle navn:-) Men datteren til en venninne av meg heter Ingeborg, så det spørs...
Ophelia & Jr. Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Nydelig navn! Jeg skulle gjerne hatt en Ingeborg, men vi får en Jørgen i stedet...
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 jeg synes det er utrolig nydelig! mamman min heter det, og hadde ikke søskenbarnet mitt tatt det navnet hadde vi kommet til å brukt det nå... men vi får vel ei lita ingrid i steden...
AnonymeAnine Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Kjempefint sterkt navn, men vi har vel alle assosiasjoner med visse navn og min assosiasjon med dette navnet er ei veldig sjefete og bitchy venninne jeg hadde da jeg var barn:-)
mamma 37 Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Ingeborg er et fint navn, men jeg kjenner flere som heter ingeborg og ingebjørg og det er et tilbakevendende problem - hva var det igjen ingeborg-ingebjørg - jeg sliter med de to navnene når jeg møter de som heter det. Vil jo ikke si feil heller. De ligner rett og slett for mye på hverandre. men når det er sagt er det et flott gammelt navn!
Brillemamma Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Jeg synest det er kjempefint!! Kunne godt kallt ungen min det, om ikke jeg hadde en veninne som heter det..
Gjest stockholms tjej Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 syns de låter veldigt voksent på en baby,men sen er jeg svensk og der er ingeborg et navn som gammle damer heter.... så jeg har litt vanskligt med de navnet på en baby=) Lykke til=)
C@milla *EMIL* Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 Det er et av mine favorittnavn faktisk!! SYnes det er såå fint.. )
mams31 Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Vår lille datter skal hete Ingeborg! Det er etter min bestemor som jeg elsker over alt på jord. Bestemte meg for dette navnet når hun døde for 10 år siden.
-sga- Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 Synes Ingeborg er et sterkt og fint navn, er ikke så glad i de veldig søte navnene. Har ingen Ingeborg i familie/vennekrets, men ei jente i barnehagen til sønnen min heter det.
Mamma til gullgutt Skrevet 13. juni 2008 #16 Skrevet 13. juni 2008 Kjempefint navn. Hvis ikke det var for at det var en gutt som ventes her, kunne det veldig godt blitt Ingeborg. Nydelig!!
Mammatiltodeiligegutter Skrevet 13. juni 2008 #19 Skrevet 13. juni 2008 Det er mitt favoritt-jentenavn!!! Min nydelige lillesøster heter det
BlondieMom Skrevet 13. juni 2008 #21 Skrevet 13. juni 2008 Fint navn, men jeg har alltid syntes det er litt stress om du skal si g'en på slutten eller ikke.... Kanskje en vanesak...
dille30 Skrevet 13. juni 2008 #22 Skrevet 13. juni 2008 Hei. Min yngste datter heter Ingeborg. Flott navn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå