små Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 lykkedagen min dette. mon tro om det hender noe spennende i dag?
små Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 når blir det den 13 hos dere nordlyset? om 7 timer eller noe? (ren gjetting:P) Jeg skal prøve å rydde litt og ta litt sol, pluss kjøpe lotto!!! Er jo lykkedagen min hihi Ha en fin natt videre, og en flott dag i morgen..
Northernlights Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 6 timer bak dere, så det er vel nesten 5 timer igjen av torsdag den 12. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå