Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg får ikke ut mitt undertrykte kranglevesen!! 1. jeg finner ikke på noe å krangle om. 2. her er det blitt for koselig!!!! yæææææææækk 3. dere kjenner meg for godt..irriterende 4. Jeg må snike meg inn på anonymforumet for å få litt uskyldig krangel 5. Jeg får ikke brukt opp alle fitteordene mine 6. ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 7. JEG BLIR GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL. 8. ??????? smaaaaaaaaaaask:-)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Men anniene er jo lett bytte hele tida, de kan brukes til restitusjonstrening any day...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 hrmmff tjukken du liksom:-) Jo da!! anusene der inne går så klart på disse kranglestuntene der, men saken er at jeg bryter ethvert prinsipp jeg har med å bruke annieknappen:-) Signerer jeg så ringer modde eller Siri å kakler meg huden full! Så lenge jeg ikke signerer og ikke er frekk så er jeg selvfølgelig velkommen der inne!! drittkjedelig:-) Hvordan er avtalen vår ellers da?
solstråle69 Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Det er helt tydelig at noen har større problemer enn andre....
Willemo Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Det går jo kjempebra så langt, du gjør alt riktig etter boka. Du kjenner på følelsene, du skriver ned og definerer problemområdene, og du får med dette innlegget utløp for oppsamlet frustrasjon. Stå på vennen! Yo can do it.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 jasså?? småsyrlig eller??? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ?????
Neijasså... Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Hjelpsom som jeg er og som en som ikke kjenner deg så skal jeg se om jeg ikke kan provosere deg litt (bær over med meg, blir litt helgardering her da jeg ikke vet hva som kan treffe kranglenerven din før jeg har prøvd. Skal vi se: - Jeg mener at bekkenløsning er en reell smertetilstand som bør tas på alvor. - Jeg har barna mine sittende bakovervendt så lenge som mulig, og mener at foreldre som snur barna sine før de er minst 3 (helst enda eldre) er i beste fall uvitende og i verste fall potensielt veldig uheldige. - Forza Italia! ) Noe som irriterer? Og ja, jeg vaksinerer barna mine med god samvittighet. *dukker*
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 ahaaaaaa.. krangel på privaten ja:-) Det var en ny vri gitt!! har så klart svart tilbake:-)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Kanskje på tide å finne seg en ny hobby enn å henge på et forum som dette år etter år, Yppert? Se sånn på det da, hvis du gir deg nå, så har Siri og Hannah oppnådd sin misjon om å få deg ut herfra - de måtte kjede deg til døde, men dog - du får finne nye innfallsvinkler, det kan nok være forfriskende for noen og enhver... if you catch my drift.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 haaa.. den gleden skal de ALDRI få!! jeg skal sitte her inne å lære opp mine barn, barnebarn, oldebarn og tippeoldebarn hvordan man kan provosere damer til de klikker i vinkel:-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 16. juni 2008 #13 Skrevet 16. juni 2008 Hm,har vel blitt sånn etter at de anonyme ikke er her..Men var det ikke sånn du ville ha det?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2008 #14 Skrevet 16. juni 2008 Nei langt i fra!!! Jeg ville bare ha en slutt med hysterisk sletting av mine svar til anontme kalkunfitter!! og det er stor forskjell på akkurat det å fjerne anonymknappen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå