gutiina Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 La først merke til en liten kul inni brystet til dattera mi på 3 uker på mandag. Så deretter sjekka jeg i dag, og den har vokst og er litt rødt rundt.. Hva i allverden kan dette være? Virker ikke som hun får vondt når jeg tar på, men nå stryker jeg bare forsiktig over. Synes det var ekkelt hele greia. Blir jo dritbekymret! -Nybakt mamma for første gang.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Er det midt på, der ribbeina møtes? I såfall er det bare et brystbein som kan kjennes godt i starten før de får litt fett på kroppen! Kanskje det ble rødt fordi du tok mye på huden der? De har jo ganske følsom hud så.. Får håpe det ikke er noe galt da!
mummy2boys Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 akkurat det samme hadde sønnen min da han var 3-4 uker også! det er hovne melkekjertler!!! ikke noe farlig, og heller ikke vondt for de små! de forsvinner nok snart!!
mummy2boys Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 glemte å skrive at grunnen til at det er rødt rundt, er nok fordi du har tatt på kulen!! kulen beveger seg frem og tilbake på en måte ja?? når du kjenner på den??
gutiina Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Har ikke turt å tatt så mye på den. Syns det var litt ekkelt hele greia. Bare strøk lett over. Var rødt før jeg tok på. Kulen ser ut som den utvikler seg ovenfor den lille "brystvorta". Får håpe det bare er en hoven melkekjertel ja!
mummy2boys Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 det høres akkurat ut som hovne melkekjertler ja!! tror de forsvant iløpet av to-tre uker her i gården, han har de ihvertfall ikke noe mere nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå