grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 både på profilen min å hjemme sia.. www.grysom.piczo.com
Ladybug~N&E Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 åh så misunnelig!!!!!! du har så flott mage! skulle ønske jeg hadde en sånn en da jeg var gravid. følte meg skikkelig snytt jeg for en sånn stor gravidmage... hadde en pen mage syns jeg men ikke stor nok!!! i dag faktsik satt jeg og ei venninne og titta på bilder fra fødselen min.. hun titter på et bilde hvor jeg ligger og har på disse beltene. så sier hun at akkurat sånn mage hadde jeg også etter fødselen..... sånn oppblåst. du, sier jeg: jeg er fremdeles gravid på det bildet der. han har ikke kommet enda. jeg så bare litt feit ut når jeg lå altså. (og det ene bildet av deg i bikini og magen struttende rett opp var jo nydelig!! vil også ha....) har et bilde fra uke 38 på profilen min.. jeg synes den er pen men altfor liten!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Bimsevimsen tusn takk:) Ladybug~vil ha en til~2.pp du hadde jo super fin mage jo:) ikke et merke <3 tusn takk:) deilig ute på sjøen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå