pusi og lille pusi:) Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 har så utroli ont nede i korsryggen.. greie ikke å ligg eller å gå... mannen min har masert mæ litt no, men d hjalp bare akkorat da... blir jo aldri å få såve i natt..
På vei igjen? Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Du sliter du og ser jeg. Hvor langt er du på vei da?
pusi og lille pusi:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 jaaaa, har små problema me å få puste ånkli når d e som værst..... e 35+1.. enn du? kossn ska vi overleve natta?
På vei igjen? Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hehe jeg er uke 33+0 men har vært kjempe fin gjennom hele svangerskapet. Plutselig så merket jeg det med pusten i helgen eller så var det mandag og jeg var kjempe trøtt før jeg la meg selv om jeg sover på dagtid, men finner ikke stillingen og føler jeg må hive i meg pusten. Hadde ikke det slikt sist. Ja hva skal vi gjøre for å overleve? Prøve å legge oss igjen om en stund. Jeg må jo sikkert opp om 6 timer snart likevel pga småen som står opp
pusi og lille pusi:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 ja slit åsså me å finne ei liggestilling så e d åsså så varmt på romme at æ håll på å krepere! har vært plaga me ryggen før noen måna sia... men så e d kommet no den her uka ijæn... veit ikke ka man ska gjøre, føle æ bare ligg her å syt å klage:) åhh du har en til ja, ja da spørs d kor mye søvn d blir:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå