Sol85 endelig mamma! Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Lurer litt på om noe kan forklare meg hvordan disse "foregår"... skal til gyn så fort eg får time, men har ikkje vert på d før så kvir meg litt.. noen som har noen erfaringer å dele? Lurer litt på dette med innvendig ul og, hvordan gjør man d..? Kanskje teite spm, men eg spør likevel! =)
Dotten Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har vært på innvendig ul en gang. Du ligger i denne gu stolen med bena i bøyler, som ved vanlig gu. Så føres ul-apparatet inn. Den kan neste se ut som en slags dildo Med den kan legen se livmor, eggstokker, slimhinner osv. De kan se om du skal ha/nettopp har hatt eggløsning osv. De kan helt sikkert også se om du er gravid, har cyster osv. Heldigvis var alt bra hos meg og hun kunne se at jeg nettopp hadde hatt eggløsning, og at alt lå til rette for en ev. befrukning Ellers regner jeg med et du har vært på vanlig gu før?? Lykke til. Det er ikke vondt, og du selv kan følge med på skjermen å se alt innvendig. Er jo litt uklart for det utrente øye, men legen pleier å være flink å forklare
Sol85 endelig mamma! Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Takk for svar! Dildo ja, hmm.. hørest jo flott ut d går nok fint ja.. Har faktisk aldri vert på vanlig GU før... Og så skal eg til ein mann og, synst d e litt flaut... :S Men gler meg til å finne ut ka som e grunnen til min 60 dagers syklus...!
Dotten Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 He, he. Det går nok bra. Jeg har bevisst unngått mannlige gu-leger jeg da, da jeg også synes dette er superflaut. Men mange som har mannlige gu-leger og er veldig fornøyd. Ellers så tas det jo gjerne prøver fra slimhinnene inne i skjeden, for ev. å sjekke celleforandringer osv. Jeg var også nesten 30 år første gangen jeg gikk til gu... Utsatte dette i det lengste! Men det er sjelden vondt å ta gu, så ikke grue deg til den biten i hvert fall. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå