Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Fikk rokkeringen min for ca halvannen uke siden. Har prøvd den og det var artig nok det, men har ikke klart å komme igang etter det. Den står inntil veggen og skammer seg... Noen som har noen motiverende ord til en lat "saccosekk"??
Lekamøia Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Sett på favorittmusikken og kom i gang Med musikk går alt så mye enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå