*bolla pinnsvin* Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Snørrhoven guttehvalp var det første jeg tenkte, men det er bare fordi jeg kjenner en med det navnet som er akkurat sånn.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Herlig, snill,morsom og en smule aktiv.... og litt sta..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Unge med glimt i øyet, humor og godhet. Og litt faenivoldsk innimellom:-) I tillegg, min sønn!
prebs Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 En vilter og sjarmerende type med lyst, krøllete hår!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 snil, ærlig, omtenksom gutt. kjenner bare 1 Adrian, og moren hans har gjort en flott jobb :-)
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #13 Skrevet 13. juni 2008 Han kan være mye forskjellig. Men kanskje mest en ordentlig, snill og litt rolig gutt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #16 Skrevet 14. juni 2008 En selvopptatt bortskjemt snørrunge tenker jeg. Så slåss og spytter. Navnet er pent men jeg tenker drittunge:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå