My little girl_ Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Ble helt kvalm jeg nå.. huff... se det opprevne ansiktet å ryggen a, veit det er sånn det foregår, men dyrevenn som jeg er hadde jeg nok jaget vekk den bjørnen å skutt den stakkars elgen Tenk den hadde det vondt å var redd a... http://www.dagbladet.no/tv/2008/06/12/537963.html
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg ser ikke hvorfor dette er så fælt. Slik er naturen. Bjørnen er sulten, elgen er tilgjengelig. Slik foregår det. Intet verre enn det man kan se når som helst på Animal Planet. Hadde vært verre om bjørnen hadde sultet ihjel.
My little girl_ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Ja,jeg sa vel at jeg veit hvordan det foregår, men jeg syns alikevel det er grusomt! Er en grunn til at jeg ikke orker å se på animal planet..når jeg var liten å så på den kanalen,og det var en hjort e.l som ble tatt,begynte jeg alltid å gråte å sa til mamma at de3t var ingenting, jeg hadde bare vondt i magen.. hehe..
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Så hvorfor i all verden så du på noe som het "elg spist levende av bjørn"? Jeg er en bløthjertet dyrevenn selv, men mener det er en VISS forskjell mellom økosystem, som i dette tilfellet, og lidelser påført av mennesker på dyr. Stakkars elg, men uten rovdyr hadde det blitt enda verre for elgen.
My little girl_ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Nei,det er jo godt spørsmål.. men klarte vel ikke og ikke gå inn på den da:( Mange linker man absolutt ikke burde gå inn på.. men ender som regel opp med og gjøre det uansett.. å angrer etterpå;P Ja jeg skjønner jo hva du mener,og er jo enig med deg... men orker bare ikke se sånt,selv om jeg veit det er sånn det foregår.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå