Gå til innhold

Dere som har peil på livmortappen... (ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt grønn... men jeg vet at den ikke skal tolkes utelukkende som at du er enten her eller der i syklusen uten å bli kjent med den og kombinere det med temping etc, MEN når det står at den er langt oppe, betyr det da at man så vidt når den? Og når de sier den er åpen, hvor stor åpning er det da?

Trodde aldri jeg skulle kjenne etter den, men så gjorde jeg det allikevel, og den var ikke vanskelig å finne... Var ikke så himla langt oppe heller. Den var myk, og jeg fikk på en måte tuppen på fingeren "inn". Trodde kanskje jeg var blitt gravid (igjen...blitt lurt noen ganger nå ja), men i følge det jeg leste angående tappen så er nok ikke det tilfelle. Er på dag 26 i dag, men har hatt sykluser på rundt 45 dager siden jeg fikk tilbake mensen etter fødselen da lillegutt kom... menjeg trodde faktisk jeg hadde EL på dag 14-15 denne gangen... hmmmm.

Høres det ut som om løpet er kjørt, eller kan det være en EL rundt hjørnet? Hvis syklusen er rundt 45 dager denne gangen og, så kan det jo være en El i gjerdet kanskje???

Blir glad for svar! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det høres ut som el ret og slett.

Min erfaring er at tappen åpner seg igjen 3-4 dager før ikm hvis man ikke er gravid. Den lukker seg alltid delvis etter el.

Nå er det bare å fortsette å følge med på tappen, du trenger ikke tempe i tillegg. Man merker fort endringene :)

Skrevet

:o)

Takk for svar! det er jammen mye man skal lure på som prøver... Godt man har steder som dette, for dette er vel ikke et tema jeg deler med hvem som helst;o) hihi... får hygge oss ekstra om dagen vi da:o)))

Gjest Tina-Mari
Skrevet

Ja jeg er jo grønnere enn deg...

Skal fingeren langt opp i vagina? Forrover mot magen, eller bakover mot ryggen? Er den rett innafor der??

Jeg har aldrig kjent etter,,,det virker utenkelig for meg...

Men vil gjerne ha svar før jeg evnt begynner å "rote rundt" oppi der...

Ja jeg er ikke så godt kjent med meg selv som dere sikkert skjønner.

Takker på forhånd for svar!

Skrevet

Hehe... samme tenkte jeg;o) Skjønte meg ikke på folk som drev med tappetafsing, er nemlig heller ikke den som er så veldig kjent med meg selv, men så plutselig ble nysgjerrigheten for stor, skjønenr ikke helt hva det gikk av meg... *knis*

på meg var den ikke så langt inn, men den beveger seg frem og tilbake ettersom hvor du er i syklusen, så den kan godt være vanskelig å finne... min var foran ved magen... hvis det er den jeg har finni da... hahahaha...

Lykke til! :o)

Skrevet

har forresten lest at den ofte er i ende av skjeden... helt øverst liksom... se på

www.pernille.info

der står det litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...