Scorpiogi Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 bare sjekker jeg...mange jeg kjenner ville nok fnyst.. ) http://matmons.net/visoppskrift.asp?id=758
Harald Ripultfør Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hahaha, det hadde jeg IKKE klart å spise..
Monajenten Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Åhh guud, nei takk:-O Ihvertfall ikke om jeg ikke hadde laget dem selv..........
du og jeg og vi to Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Haha, en ekstra melkeskvett TIL OVERS - 3 dl fersk morsmelk...
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Får ikke meg til å spise dette nei...
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 det er jo litt ulogisk, egentlig...melk fra ei ku kan vi spise, men vår egen er ekkel. I tillegg ville den jo i dette tilfelle være varmebehandla, så hygienisk som det kan bli, med andre ord. men, tror jeg likevel sier neitakk....
Scorpiogi Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 hihi... ) tro dere: sitte på babytreff, diskutere om babyer og sånt... så spiser dere vaffler "m-m, dette var godt..." "ja, det er laget av morsmelken min!" "spyyyyy".... knegg. Tror nok ikke jeg hadde spydd da, men er nok en del som har store problemer med å spise dette ikke alle som tør å smake på sin egen melk en gang...
Økologisk_knekkebrød Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Æsj! Håper ikke noen tar den oppskriften alvorlig! :S
Scorpiogi Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2008 hehe.. er man modig nok er det sikkert godt. Kunne kanskje spist det med egen melk da.. har smakt melken min, den er da søt og god ;o)
FrøkenSprøken Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Jeg skal i allefall aldri på barseltreff hos Juliana Hansen!!! Det er en ting som er sikkert! Klarer ikke å smake på min egen melk engang, jeg... Men nå tåler jeg ikke melk heller, da...
Leirha Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Haha genialt! Egen oppskrift med mm faktisk Var ei på jæren for mangen år siden som serverte vaffler med mm. Hun hadde ikke mer melk i huset og tenkte sikkert sjit la gå... Tenker gejsetne satte vafflene i halsen da hun nevnte det.. For det gjorde hun, kunne bare tid still isåfall ;P
Scorpiogi Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. juni 2008 knis, akkurat en sånn situasjon jeg så for meg ) artig oppskrift, ganske oppfinnsomt
Ravna Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Ha ha, denne skal jeg vise til broren min! Han har nærmest morsmelkfobi, og rømte rommet når jeg ammet minstegutten (da var han 21 år. Broren min, altså). En gang jeg hadde laget middag til ham, fleipet je med at jeg hadde hatt en skvett morsmelk oppi. Han ble kefirfarget i trynet og stirret på meg som om jeg hadde erklært at jeg hadde krydret med litt arsenikk! Jeg ville nok ha betakket meg dersom noen hadde servert meg disse vaflene, men som en annen her sier, det er egentlig ulogisk at melk fra en ku skal føles mer naturlig å innta enn melk fra et annet menneske. Hadde forresten så mye melk da jeg ammet at 3 dl "til overs" overhodet ikke hadde vært noe problem å fremskaffe!
Ravna Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Jeg leste oppskriften nøye nå, og tror nok det er en fleip. Anbefaler å piske eggene i 30 min med håndmikser??? Har aldri vært borti vafler der det skal piskes eggedosis i det hele tatt. Skal ikke påstå at det ikke finnes, men dette luktet tulliball, synes jeg.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Jeg vet om en som serverte gjester vafler laget med egen morsmelk. Hun var noget spesiell, men hun serverte det da. He he. Og ikke sa hun noe heller, før hennes uheldige gjester leste dette i et intervju med henne tilfeldig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå