togutter-08og10 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Spiser minst is engang om dagen, softis, vaniljeis med smilsaus, jordbæris.. nam nam... Greier ikke å la være, det er jo så godt. Noen flere som koser seg med is?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 MEG! Var på butikken å kjøpte is for 150 kr. her om dagen! Nå er fryseren full av båtis, kroneis med jordbær, vaniljestang, sandwich,lolli-pop, pin-up, og sunny lolly=D Nydelig!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 spiser du minst is en gang om dagen el spiser du is minst en gang om dagen..
AnonymeAnine Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg også! Vi må til enhver tid ha iskrem i fryseren. Spiser 2-3 is om dagen.
linda1983 Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 All is går ned i denne jenta. Det er tomt i frysen nå så nå er det ikke lenge før jeg løper på butikken Det er rett og slett det beste jeg vet for øyeblikket
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Elsker is om dagen, sselvom det ikke er så sunt klarer jeg ikke la være. For det er jo såååååå godt
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Is er herlig, venninna mi hadde med seg vanilje-is, bringebær og blåbær i går. Så enkelt og nydelig.. mm, får lyst på mer bare jeg tenker på det:)
ce-ci-li-e Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 dette skulle jeg ikke ha lest, nesten så jeg å løpe å kjøpe med en gang... et lite tips forresten, vanilje is med kanel, mmm.
M by M Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har dilla på is konstant jeg selv når jeg ikke er gravid. Men litt mer enn vanlig nå. Har også dilla på de fleste fete melkeprodukter. Som sjokomelk, yougurt, sjokoladepudding, Biolamelk osv. Så mulig jeg trenger kalsium og fett eller noe sånt ;-) Spiser nå det jeg har lyst på med god samvittighet og nyter det faktum at magen strutter uansett hva jeg putter i meg om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå