Gå til innhold

Har fått dilla på is, noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser minst is engang om dagen, softis, vaniljeis med smilsaus, jordbæris.. nam nam... Greier ikke å la være, det er jo så godt. Noen flere som koser seg med is?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MEG!

Var på butikken å kjøpte is for 150 kr. her om dagen!

Nå er fryseren full av båtis, kroneis med jordbær, vaniljestang, sandwich,lolli-pop, pin-up, og sunny lolly=D Nydelig!

Skrevet

spiser du minst is en gang om dagen el spiser du is minst en gang om dagen..:P

Skrevet

Jeg også! Vi må til enhver tid ha iskrem i fryseren. Spiser 2-3 is om dagen.

Skrevet

All is går ned i denne jenta. Det er tomt i frysen nå så nå er det ikke lenge før jeg løper på butikken :) Det er rett og slett det beste jeg vet for øyeblikket :)

Skrevet

Elsker is om dagen, sselvom det ikke er så sunt klarer jeg ikke la være. For det er jo såååååå godt ;)

Skrevet

Is er herlig, venninna mi hadde med seg vanilje-is, bringebær og blåbær i går. Så enkelt og nydelig.. mm, får lyst på mer bare jeg tenker på det:)

Skrevet

dette skulle jeg ikke ha lest, nesten så jeg å løpe å kjøpe med en gang... et lite tips forresten, vanilje is med kanel, mmm.

Skrevet

Jeg har dilla på is konstant jeg selv når jeg ikke er gravid. Men litt mer enn vanlig nå. Har også dilla på de fleste fete melkeprodukter. Som sjokomelk, yougurt, sjokoladepudding, Biolamelk osv. Så mulig jeg trenger kalsium og fett eller noe sånt ;-) Spiser nå det jeg har lyst på med god samvittighet og nyter det faktum at magen strutter uansett hva jeg putter i meg om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...