Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Er i uke 30 og babyen sparker istykker magen min Skvetter like mye hver gang. Er det liksom normalt at man skal få vondt av sparkene hans?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg ble daglig sparket ned i knestående mot slutten. Var så vondt at jeg skreik til:=S
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Oi, dæven. Når begynte det på deg da? Har jo 12 uker igjen, så det blir spennende å se om han sparker meg istykker før han kommer ut.... Så slemme de er mot oss...hehehe....han skal få høre fremover! Hehehehe, neida
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Blir vel mer pressing mot slutten... fortsatt ikke godt nei
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Var en periode det kjentes ut som om jeg hadde brist i ribbeina;) Men det kom seg på slutten, for magen sank litt ned:) Det blir også trangere de siste ukene, så ungen klarer ikke å sparke like hardt da:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 2 mnd før termin på nyttårsaften var den siste VONDE gangen.Da snudde han seg fra sete til hode. Det var så vondt at jeg gikk på alle 4 og måtte legge meg!!! Ellers så var han ikke forsiktig mot meg frem til termin. Jeg fikk en plugg på 4 kilo. Da han var ute var jeg hoven i ribbeina i mange uker etterpå pga skuing og dytting. Han tok opp hele magen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå