karius Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei. Jeg har nettopp avsluttet skolegang, og fått tilbud om et års vikariat...Jeg sliter med dårlig sam.v. het for om jeg skal fortelle at jeg er gravid eller ikke, er bare i uke 8 nå. Men jeg kan jo bare jobbe til litt over jul...Og trenger pengene... Hjelp hva gjør jeg?
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Du tar jobben og forteller senere at du er gravid, de trenger ikke vite når du fant det ut. Og du kan jo også ta sjangsen på å si det og håpe at de ikke kutter deg fordi om. De vil jo sikkert helst ha en person som kan jobbe ett år. Men følg magefølelsen, er lurt med noen penger før babyen kommer!
karius Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Takk for svar. Sant det de vet jo ikke når jeg fant det ut..Bare jeg som tenker, å tenker...Men som sagt jeg må jo tjene litt, og jeg orker jo ikke gå hjemme til baby kommer heller... Mvh Karius
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg ville nok latt være å si noe nå. Vi har ingen opplysningsplikt når det gjelder graviditet. Hvis du bare jobber halve vikariatet vil det si at en annen får sjansen det siste halve året, mens du får krav på permisjonspenger. To glade personer med inntekt med andre ord. Lykke til :-)
Venter nr3 er 22 år Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 jeg har det nesten som deg...har jobbet siden desember og er 7,5uke nå....men sier ikke til sjefen enda at jeg er gravid,trenger permisjonspenger... sjefen går rundt å prater om at jeg kommer til å jobbe der i lang lang tid..så føler litt på det....sier ikke noe før det syntes tror jeg.et par av jentene på jobben vet det,emen tror de holder tett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå