Tigerlilly Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Er nylig blitt alenemor. Har en gutt på 3, 5 år og 2mnd. Vil gjerne ha kontakt med andre alenemødre. For å utveksle erfaring, tanker om framtiden og finne trøst..
Methos 15pp Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Heisann:) Jeg er fra bergen, alenemamma til en gutt på vell 3,5 år Vært alenemamma siden jeg var 3 månder på vei ut i savngerskapet. Vi bor på kronstad/haukeland. Hvor holder dere hus til? Jeg er enig at det er god støtte i dem som er i samme sitasjon, noen som forstår deg. Jeg har ikke mange venner så jeg hadde syntes det var veldig kjekt å bli kjent med deg:) KLem
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hei jeg er alenemor til en datter på 2 år, bor i Bergen. Bor i Åsane, og trives kjempemasse som alenemor nå, hadde det tøft i begynnelsen men det blir lettere med tiden. Har heller ikke så mange venner som er alene om barn, så synes det hadde vært kjekt å bli kjent med flere også
Tigerlilly Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 hei. Vil gjerne bli betre kjent med dere. Skal vi ta det på msn eller vi kunne treffes i byen? Eg bor på nesttun.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 Er fra Bergen jeg også,bergen vest:) Har en datter på nesten 2,5 år og selv er jeg 28 år.Vil gjene treffe andre og er med på et treff.Send meg en pm om dere vil finne på noe:)
OneOfTheBoys Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er med Bor nord for Bergen og har en sønn på nesten 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå