Gå til innhold

Nå er eksamen overstått..

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mine elever, og jeg må bare si. Herregud så flink jeg er. På en gruppe med 16 elever hadde jeg

Tre 6ere

Fire 5ere

Bare en fikk 2er, alle møtte og ingen strøk. Det er det beste resultatet på gruppa noen sinne. Og alle elevene fremførte selvvalgt prosjekt fra mitt pensum. Jeg er så lykkelig at jeg kan ikke beskrive det, og i morgen kommer lokalavisa for å skrive om våre gode resultater.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig bra, lektor Doppler, gratulerer! Har du blitt lektor med opprykk?

Skrevet

Åhhhh faen.... Grattis med ny utsmykking av tittel:-)

Skrevet

Også lektorspirer må vente på sensur, men når den er klar den 24 så er jeg lektor med TILLEGG, Opprykk var før i tiden det.

Skrevet

Gratulerer med kjempeflott resultat - det er nok tillegget som gjør det ;-)

Skrevet

Læreren min har bare 6 elever, der var vi 4 som fikk 6'ere, og to som fikk 5'ere. Hun holdt på å dåne av stolthet. Jeg er ikke så rent lite stolt selv:-) Gratulerer med fine tall!

Skrevet

Grattis! Det må være fint å se så klare, direkte resultater av den jobben man har gjort. Kanskje jeg skulle blitt lærer likevel...

Skrevet

Gratulere så masse! =) Håper jeg klarer å oppnå gode resultater med min klasse når jeg starter som lærer til høsten (og ja-de bruker klassebegrepet på den skolen :-))

Skrevet

Vi bruker og klasser. Og i klassen har jeg to basisgrupper.

- som en kollega sa til meg. Det var nok en snill sensor. Men oppriktig talt, årets kull har vært fantastiske. Jeg kan ikke regne med sånne resultater hvert år. Og ingen av de som fikk 6 var overraskende.

Skrevet

Må ikke skylde på ytre årsaksfaktorer =) Vær stolt, og ta en velfortjent sommerferie =) Både gleder og gruer meg til å gå ut i jobb (nettopp ferdig utdannet), men kjenner jeg gleder meg mer og mer. Skal i møte med de på fredag for å få vite trinn og fag... blir spennende!

Skrevet

SÅ hærlig! Gratulerer! Da er det deilig å ta sommerferie, tenker jeg:)

Håper jeg en dag sitter med samme følelsen som du. Men det ser mørkt ut.....er arbeidsledig fra høsten av.......:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...