Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Vurederer å selge vogna mi! En basson baby roma vogn , 07 modell. brukt i 4 måneder . Hvor mye kan jeg ta for den?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 men jeg husker ikke hvor mye jeg ga for den :s
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 anonym 23:14 , syns du jeg kan ta 3000 for den? Den er kun brukt i 4 måneder.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 ja det syns jeg altså. Er den 07 modell og ikke 02. Hva syns du selv da?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Ja, tenkte på 3000 jeg også! Er en 07 modell ja! Nesten ikke brukt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå