Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei Her jeg bor er det dårlig utvalg i mammaklær. Nå har jeg prøvd alle bukser som er å oppdrive (ikke mange altså..) å jeg må bare gi opp...alle er for korte i bena. Begynner og bli lei av og bare gå i linbukser fra vero moda, har lyst på en dongerinukse!! Så må bestille på internett da..noen som har linker til gode sider jeg kan bestille fra? Litt stilige bukser, gode og lange i bena Taaaakk
togutter-08og10 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg kjøpte et par mamalicious bukser (fåes kjøpt på babyshop hvertfall) og de var kjempelange på beina. Vanligvis bruker jeg str 32 på lengden og jeg måtte hvertfall klippe av 15 cm, det samme med buksene fra zara (kanskje ikke fullt så my, men måtte legges opp) Jeg er ganske kort da, 163 cm.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Takk for svar Men det virker som om det er vanskelig å bestille mamalicious klær på internett...
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 2 wear her en god jeans-modell med ekstra lengde!! Tror du får den i de fleste nettbutikkene. bl.a Mammashop.net
AnonymeAnine Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er 180 cm høy og fant dongeribukse på H&M som er lang nok i bena.
*En rosa og en blå* Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er 170 høy, og har ikke funnet noen dongeribukser på H&M som er lange nok... Jeg skjønner problemet ditt, for jeg slet med akkurat det samme. Eneste mamma-dongeribuksen jeg fant som er lang nok i bena, er en bukse jeg kjøpte fra 2wear. Var så fornøyd å endelig finne en bukse som passet, men ble veldig skuffet når jeg fant ut at etter litt bruk så så jeg ut som en gammel tante bakfra!! Så den ligger nederst i skapet forholdsvis ubrukt... Løsningen min ble å bruke mine vanlige dongeribukser. Den ene er såpass lav i livet at jeg har kunnet bruke den som vanlig. De andre har jeg bare festet med en strikk mellom knapphullet og knappen, og så brukt lange topper for å skjule.
AnonymeAnine Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Kanksje de har sluttet å selge disse buksene, jeg kjøpte de ganske tidlig i svangerskapet. Denne gangen begynte jeg "tidlig" å lete etter mammabukse som er lang nok en bena, i sist svangerskap gikk jeg rundt og så helt dust ut med "høyvannsbukser" for jeg fant ikke noe særlig som passet. Som jeg sa sist jeg var gravid; når man blir smelt på tjukka, så blir man automatisk 1,60, litt lubben og kjerring. Om man ikke er villig til å svi av 5-600 kr på hvert plagg, da... Da finner man sikkert mer å bruke, men ikke så mye i benlengde, jeg sjekket de "dyre" butikkene også. Jeg brukte også vanlige dongeribukser en stund, men det blir ubehagelig etterhvert som magen synker. Ikke lett å være over gjennomsnittet høy:)
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 løsninger er og blir nok thigts og tunika, uansett hvor lite lekkert tights kan være. Slet også med å finne mammabukser som var lange nok på bena. Hadde en linbukse (mamabukse) fra H&M som gikk greit. Brukte en del skjørt og strømpebukse jeg da.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 Takk for svar dere Thigts og tunika/kjoler er godt brukt her ja... De gamle dongeri-buksene mine kan jeg bare glemme...brukte dem frem til jeg var ca 8 uker på vei, så var de for små :/ Tidlig mage + en enorm apetitt er ikke bra kombo! Men nå har jeg bestilt en bukse fra 2wear, så krysser fingrene for at den ser normal ut! Den så stilig ut på bildet ihvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå