Gå til innhold

HAR DU BODD PÅ : SUNWING - KALITHEA RHODOS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal dit nå i sommer. Skal på Triton. Er så vanskelig å se på bildene om rommene ser freshe ut. Hvordan er stranden ? Er det noen kos resturanter i närheten eller må vi inn til byen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal å der i sommer:D vi skal på ariadne:D slik jeg har fått med meg er det en strand med rullestein og en med sand hvertfall;)

Skrevet

http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=9712&marketUnit=VN&ResortId=9226&categoryId=1&filterOnCategoryId=1&categoryId=1&filterOnCategoryId=1

og så går du inn på kartskisser...der ser du hvor de ligger i forhold til stranden..

rommene kjenner jeg ikke mye til, men vet at hele anlegget skal være meget bra. Vi selger masse av det i byrået vårt.

For restauranter må du enten inn til byen eller ned til Faliraki..

Skrevet

ja takk , men ehhhhhhhhhh nå lurte jeg på hvordan stranden er ikke hvor den er ;O) Jeg vet jo at hotellet ligger rett på stranden !

Skrevet

Det er sandstrand på "hovedstranden". Litt smal noen steder, men fin

Skrevet

=) Takk !

Skrevet

Hei!

Har vært der to ganger, men ikke bodd i Triton leilighet, men hvis de holder samme standard som resten av anlegget så er det rent, fresht og hyggelig. Stranden er fin, med litt grov sand. Den er steinete på høyre siden, men finere på venstre siden der hotellsolsengene er. Det blir litt fort dypt for veldig små, men er deilig å bade der. Bassengene på begge anleggene er flotte ( det ligger to hotell tett inntil hverandre, og hører på en måte sammen). Mikael som selger frukt og donuts på stranden er en opplevelse i seg selv!

Det er to restauranter på området, i tillegg til lunsjrestaurant ved bassengene, og et par kiosker på stranda. ( Den som er drevet av lokale har nyyydelig souvlaki i pita!) Det er restauranter nede i Koskinou(15 min å gå i retning Faliraki) , Medusa og Panorama har god mat, selv om de ser litt småslitne ut.

Det er også masse gode restauranter inne i Rhodos by. Romeo er vår favoritt.

Misunner dere som skal dit - skulle gjerne ha dratt dit i sommer igjen!

Dere bør få med dere showet på kvelden, det pleier å være overraskende bra!

Skrevet

Eh...stranden er ikke smal...Snakker vi om samme stedet tro?

Skrevet

åååå:) nå gleder jeg meg bare enda mer til å reise:) bare 17 dager igjen:) kjekt å høre at folk har vært fornøyd!!

Skrevet

Jeg har bodd på en av hotellene på området for ca 15 år siden, me husker ikke helt hvordan det var der. Vi har tenkt å dra til neste år, da er barna 1 og 4 år. Til dere som har vært der i det siste: er ikke stranda noe særlig for så små barn?

Skrevet

Stranden er fin. Sanda er litt grov ( og selvfølgelig knallvarm :-) ) og det blir litt fort dypt der. Fordelen med å være på den siden av rhodos er at det ikke blåser sånn der, og er lite bølger, så det går fint for små å sitte og leke og kose seg i vannkanten. Men hvis du ønsker deg en langgrunt strand, så er ikke dette stedet.

Skrevet

Triton skulle väre det beste ifölge damen på Ving som jeg bestile av så d lover jo det godt !

Dumt stranden ikke er så bra da...... Må vi ha med badesko ?

Dattern er 4 så hun går nok ikke alene ut i vannet

Skrevet

Jeg har visst utrykt meg litt dårlig. Stranden er fin! Det er bare i den ene enden den er steinete, resten er sandstrand ( bare ikke så finkorna vestfoldsand som jeg er vant til). Badesko er greit hvis du vil slippe å brenne deg under beina, men jeg har aldri brukt det, Jeg går heller for "klar , ferdig, løp" metoden. Det ligger vanligvis noen "gangveier" i plast ned til vannet der.

Skrevet

tenkte på badesko til ungene jeg da ikke til meg ha ha h a........ jeg bruker bare flip flops på sanden da =)

Skrevet

Også jeg som så deg for meg trippende rundt i rosa plastikksko med blomster på! Burde kanskje tenkt et hakk lenger ja... Til ungene er det sikkert lurt!

Skrevet

Noen som har erfaring med hotellet Louis colossos beach?Andre gode tips?

Er det å anbefale all inclusiv hele oppholdet?Skal være der to uker og ska ha all inclusiv en uke og lurer på om vi skal bestille for begge ukene??noen gode tips om hva som er værdt å gjøre??

Skrevet

soleie m/fanten vi skal også reise om 17 dager fra Bergen:D vi skal bo på ariadne.. så om du ser to unge med en liten jente og to andre litt eldre(ikk gammel altså:P men vi er bare 17 å 18 så der er jo eldre:P) som har en liten gutt som da går sammen altså, så er det nok oss:D meg å typen å datteren vår reiser med søsteren min,samboeren å sønnen:D gleder oss masse:D

Skrevet

God tur dere som reiser om 17 dager. Skriv når dere kommer tilbake da =)

Skrevet

Dytter.

vennlig vennlig hilsen meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...