du og jeg og vi to Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hvordan bevegelsene er da liksom? Gutten min kommer seg fremover på et vis, men jeg er usikker på om det kan klassifiseres som åling, hehe;)
Anne-B. Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Vrikker han seg framover, eller drar han seg fram med hendene? Er nå det jeg ville kalle for åling.
Turid Laila Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Sånn som når de i militæret skal under sånn lav greie langs bakken. Hvis du skjønte hva jeg mente? Gutten min hadde forresten en snodig måte å åle seg på før han fikk til militærstilen. Ene benet rett ut bak, jobbet med det andre og dro seg fremover med armene.
du og jeg og vi to Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Haha, det er ikke akkurat militærstil nei! Han drar seg fremover med hendene ja, samtidig som han setter høyre kne nedi gulvet og sparker fra, så han drar/skyver seg fremover. Homper av sted mot det han har lyst å smake på, som stikkontakter, ledninger, etc.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Drar seg framover på magen ved hjelp av armene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå