Trinea Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Føler jeg har fått mindre mage i uke 14 og 15 enn det jeg hadde i uke 12.. En del av det kan vel ha vært luft, men jeg jeg klarer ikke å slappe helt av. Noen andre med lignende erfaring?
lin76 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Er veldig vanleg, ikkje farleg. Så tidleg er det stort sett bare luft som gjer magen større, ikkje livmora. Mindre luft = mindre mage.
En liten mamma Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Du var nok oppblåst de første ukene av svangerskapet, og dermed var magen stor. Nå begynner oppblåstheten å gå over, og dermed er det den orntlige gravid-magen som såvidt begynner å vise. Selv opplevde jeg akkurat det samme, både i forrige svangerskap og nå. Er 14 uker på vei, og merker at magen ikke er så stor lenger. Jeg tror ganske sikkert at du kan slappe helt av -snart ser du at magen blir bare større og større, og da er det fordi babyen din inni der vokser seg stor og fin!
Trinea Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Å, takk for raskt svar... Biter litt på neglene her;-) Må forsøke å ikke tenke det verste hele tiden;-)
bezzy Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 trur du kan slappe heilt av. Er nok pga luft osv..eg personlig hadde ikkje so volsom mage i veke 12..er sjølv i veke 22 no og min mage kan plutselig bli mindre nokon dager:) men er du i tvil må du berre kontakte lege:)men etter det eg tenker so er det nok heilt normalt:) klem
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Helt vanlig og det meste som er rundt uke 12 er kun luft.. Skikkelig mage pleier ikke komme før 16 og oppover..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå