Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 hm.. jeg tror medicus har det, men det skal jeg ikke påstå alt for sikkert.. de har det hvertfall en plass. og mener det ligger på en 1000-1200 kr. søk på 3D ultralyd + Trondheim, kanskje du finner da
Madde/sommergutt:) Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Di har 3D ul på medicus i trondheim.. men om du vil ha time så anbefaler jeg deg å ringe TIDLIG.. jeg ringte selv maaange uker før det var aktuelt mæ 3D ul, og da var det allerede lang venteliste, jeg la igjen navn og telefonnr. så skulle di ta kontakt om det ble noe leidig. Jeg ringte igjen senere for å etterlyse time, men var enda lang ventetid, så jeg fikk rett og slett ikke plass før det var for sent.. hørte aldri noe mer fra dem... tror de har åpent få dager i uken, pluss at det ikke er mange som jobber der fikk jeg inntrykk av, så er nok derfor det hoper seg opp så lange ventelister.. mener prisen var 1350kr om di fikk det ordentlig til, og 750kr om de ikke fikk det til. Lykke til.. håper du får plass:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå