Gå til innhold

Privat ul i Lillestrøm/Oslo til under 1000 kr??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sååå lyst til å få vite kjønnet på lille vidunder før vi skal til Spania, men siden vi skal på ultralyd dagen etter at vi kommer hjem så gidder jeg ikke betale så masse penger for det.

Noen som vet om man kan få ul noe sted til under tusenlappen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Oslo City betalte jeg 700 eller noe sånt, fikk på video også:D Hehe.

Men dette er 4 år siden.

Skrevet

Så lenge det ikke er 3D koster det vel ikke mer enn 6-700 kr? Eller er prisene gått i været de siste årene? Prøvd Volvat?

Skrevet

Er jo en ny kvinneklinikk på Jessheim med UL...men vet ikke hva det koster der. Venninnen min var på UL der

Skrevet

Volvat koster 600, men 3D koster 1000.. Ville tatt 3D, da er det mye større sannsynlighet for å få vite riktig:)

Skrevet

Koster 1000 kr på både oslo city og byporten hvertfall, også en annen privatklinikk jeg har hørt med (husker ikke navnet)..

3d hadde gått opp til 12 eller 2500 fikk jeg beskjed om (å majorstuaklinikken)..

Har ikke sjekket volvat enda :)

Skrevet

Vi var hos en superkoselig jordmor på familieklinikken på majorstuen og tok vanlig ul og 3d ul.

(dumme dumme majorstuaklinikken kansellerte timen vår samme dag, og vi hadde kommet helt fra tromsø for den timen og for å treffe familie...)

Men hvertfall... tror vi betalte 900.. men kan være det var 1000 kr også. Men hun er superkoselig altså!!!!! tok oss inn på dagen, etter alle andre siden hun syntes så synd på oss

Skrevet

Skal på 3d i uke 27 ;)

Blir vel ikke så bra bilder nå i uke 20-22?

Skrevet

600kr (i fjor i hvertfall) på Aleris på Strømmen Storsenter

Skrevet

Jeg har også vært her, anbefales!! Jeg var der i mars - kostet 800kr!

Skrevet

Aner ikke, men for en tusing kan jeg spå deg hvilket kjønn det blir.

Jeg garanterer 100 % usikkert svar! Pengene tilbake-garanti!

Skrevet

Tusen takk for alle tips :) skal sette meg ned å undersøke litt nå og titte på linker..

Skrevet

Jeg var på vanlig UL på åråsen våren 2006 og betalte da 500,-

Skrevet

Heggelund (?) på Åråsen, lillestrøm. Tror det er 500,- uten rekvisisjon fra lege, 100,- hvis du har rek.

Skrevet

Ja, det var der jeg var mamma-til-fire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...