Gå til innhold

Dere på overtid, har dere mye sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dager over terminen nå...her i huset har vi null sex da min samboer er deprimert å har null lyst...vært slik i flere måneder. Forholdet vårt går uansett veldig dålig pga han har det slik å er veldig likegyldig til alt her i verden nå.

Dette er noe vi må jobbe med osv men akkurat nå må jeg få fødselen overstått!

Sist gang gikk jeg 8 dager overtid da før lillegutt kom, hadde ikke mye sex den gangen heller....før i uke 40! Da jeg hadde lest at det kunne hjelpe...sambo måtte bare gjøre sin plikt da hehe....Denne gangen var plana mi å ha sex minst 2-3 gang i uken som vanlig, helt fram å håpe på en naturlig modning...men det kunne jeg bare glemme når sambo trekker seg sånn unna.

Jeg orker ikke teste tusen kjærringråd, men akkurat det med sexen er noe jeg tror påvirker....å selfølgelig det eneste jeg trenger å ha med ham på..Tenker mye på om det er det som skal til, blir litt frustrert.

har dere mye/ofte sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri! Prøvde en runde her om dagen, men jeg syns det var rett og slett vondt.Følte meg sår og tørr og ekkel. Så her får naturen gå sin gang og gutten komme når han kommer. Er 9 dager på overtid..

Vi får prøve igjen senere... Sambo er heldigvis enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...