Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Helvete, håpte jo jeg skulle slippe unna...grrrrrr.... Får håpe de gjør en pen jobb......det er en ganske stor kul de skal operere ut :-S Aner ikke når, trolig neste uke..får timen over helga sa de... Had en hektisk dag, vaska ned hele huset etter vi kom hjem...smurt inn unger, gubbe og meg selv..vaska klær...skifta på alle sengene og regelrett vaska ned hele jævla kåken, pakka bort kosedyr, leker og yttertøy...jeg har PANIKK rett og slett....siden noen vi har vært i kontakt med har had skabb...ikke helvete om jeg venter for å se om vi er smitta....tar ikke sjansen.
Blue Lady Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Trøsteklem til deg!!!! Har ikke fått med meg om du har skrevet noe etter det innlegget om at du skulle til legen noen dager etter. Hva sa legene? Er det fortsatt vondt?
lionkittens Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hä ?? Du skal operere en kul og noe om skabb? Er det to forskjellige ting du her skriver om ?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Heia Ugl@. Skjønner du er stresset og engstelig, men dette klarer du Jeg fikk med meg at de fant noe i ene brystet ditt, men jeg har ikke fått med meg hva. Er det lov å spørre? Ønsker deg masse, masse lykke til, krysser fingre for deg
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Huff (( De gjør nok en fin jobb, men det er jo ikke noe kjekt uansett. Operasjon liksom. Håper det går veldig fint og at det blir smertefritt! Skabb??? Angst!! Skjønner panikken ja.. Herlighet.. Håpe dere ikke må forholde dere til noe sånt i tillegg da, nok er nok...
jentebanden Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Huff, det var ikke noe kjekt, men kanskje like godt å få det fjernet. Lykke til!
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 har fulgt med på trådene deine og ønsket deg lykke til, ønsker deg mere lykke til og at du fremdeles har styrken du har vist, men husk det er lov å stresse og være redd og få panikk (endten det skulle være for skabb eller kreft) klem:)
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Heia Ugla! Jeg vet ikke om du har et annet innlegg her om hvordan det gikk tidligere i dag, men du skriver ihvertfall her at du skal inn og opereres. Operasjon i seg selv er jo ikke det morsomste man skal igjennom (dagens understatement), men trøsten er at du nå blir kvitt kulen og at det kanskje finner ut hva det er for noe. Jeg krysser fingerene for deg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 vet du. dette går fint! det kommer til og gå bra. det er helt naturlig og være redd! men når alt er ferdig og alt er over får du vite at alt har gått bra og at det ikke er mer og beskymre seg for. du er sterkt! og du greier dette! det vet jeg! lykke til lille venn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå