Krusemynthe Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Min gjorde nå i hvertfall det... Tror jeg var 33 uker (+/-). Men så var det dette med UL-termin kontra menstermin.... I følge boka mi var jeg 35 uker... Så i an annen tråd at du stoler mer og mer på UL, for meg er det omvendt. Har søster'n på besøk om dagen og hun er jordmor. har veldig lyst til å bli sjekket for modning - men ikke av søster'n, liksom... Min egen jm (som jeg ikke skal til mer nå) ville ikke - hun syntes det ikke hadde noen hensikt - siden jeg allikevel skal ha KS. Men det kunne vel gitt meg en pekepinn på om jeg eller teknikken kjenner kroppen min best??
2 fine små Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2008 Haha, ja, jeg ville heller ikke ha blitt sjekket av et familiemedlem nei............oh God forbid! Akkurat, saa din sank. Synes det er merkelig med min, for den er i utgangspunktet saa hoey, men det virker jo nesten som om jeg ikke skal faa den langt opp mot brystpartiet denne gangen, merkelige greier. Enda 6 uker igjen da, saa mye kan skje. Naar du vet du skal ha KS, forstaar jeg at de ikke sjekker modning, men man er jo nyskjerrig, jeg vil vite alt jeg, hehe...... Lykke til, vet du dato ogsaa, eller skal det bestemmes senere? (ikke si naar, om det er hemmelig, lurer bare paa OM man vet, naar man vet AT man skal ha keisersnitt)
Vertigo Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Min "datt ned" i helga for tre uker siden. Og jeg er 33+3 nå. Men jordmor likte det ikke helt... I alle fall ikke sammen med nedpress og stikkinger og tidligere prematur fødsel, så jeg ble anbefalt å ta det så rolig jeg kunne framover. Det har jeg gjort, og går her ennå i alle fall. Men om/når det er vanlig - det vet jeg ikke...
MadameMimm Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Sist sank magen min rundt uke 33-34 tror jeg...Fødte i uke 35, men vet ikke om det hadde noen sammenheng med at magen sank tidlig..
jente Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Hei,, Jeg er 29 uker på vei og har nå i ett par uker fått høre at jeg har så lav mage,, Den må ha sunket er det flere som sier...
Krusemynthe Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Jeg fikk vite datoen allerede i uke 32 - og den er ikke hemmelig. Så hvis ingenting skjer for den 30. juni, så blir det den 30.juni. Kunne velge mellom noen datoer - og vi ønsket å unngå at to av barna vår hadde bursdag samme dag - derfor ble det en 30. Jeg skjønner jo godt at det ikke er noe poeng å skjekke modning, men som deg - JEG VIL GJERNE VITE ALT!!
M by M Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Min sank i natt/morges den. da jeg våknet i dag var magen helt annerledes og babyen lå så lavt ned. Fikk helt panikk og dyttet og dyttet på for å få han til å sparke. Trodde noe var galt. Men han ga fra seg et par kraftige og da jeg reiste meg, skjønte jeg hva det var. Magen har sunket. 33+2 i dag. Tror ikke jeg kommer til å gå helt til termin og tror heller ikke vi har så veldig lenge igjen til han kommer ut heller. Blir nok julibaby.
2 fine små Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2008 Ok, da er det flere. Jeg foeder gjerne om 2-3 uker jeg, da vil jeg vaere i uke 37/38, og det er helt greit for meg.... =o) Men ikke denne, og neste uke nei, 34 naa og det er for tidlig. Faar ta det litt rolig jeg ogsaa da. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå