Gå til innhold

fotballenke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns dere det er artig? jeg syns fotball er så uhorvelig kjedelig..... just as you know.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når Norge er med...i store mesterskap,noe de da sjelden er...og vi scorer og vinner og sånt,da er det gøy!

Ellers står det på her også nå,i går moret jeg meg over vannfotball...de seilte rundt på den oversvømmende banen ;)

Men trimmen er opp og ned trappen til en skrikete gutt som ihvertfall ikke vil sove..nå kjenner jeg at jeg er skikkelig lei de lydene....holdt på konstant i 12 timer idag...er en hjørnetann som plager,skylder jeg på.

Og når han ikke sutrer eller skriker,sitter han fast på meg som en klegg...

I morgen....da er det bra igjen :)

Skrevet

Vi har ikkje tv, og herren i huset misliker fotball.

Eg liker det igrunn, men klarer meg fint uten.

Skrevet

Jeg synes det er artig, men det blir litt mye. Kommer an på hvem som spiller også. Polen og Østerrike, hvor morsomt kan det være liksom?

Skrevet

Enig, Polen og Østerrike er ikke akkurat de mest spennende lagene. Østerrike er vel kun med fordi de er vertskap?

Men, jeg har faktisk fått med min dose med fotballkamper, noen landslagskamper og cupfinaler på Ullevål, var en periode fast inventar på RBK's Champions League hjemmekamper, og har også fått med meg to Champions League finaler. Må si det var ganske så artig! Helt annerledes enn å bare se det på tv.

Skrevet

men plutseliten han der bor jo her.... uff de bråker jo sånn :-)

fine bittesmå bråkebøtter... men den turen opp og ned er utrolig kjedelig.

Skrevet

haha nå kom jeg på klasseforstanderen min på barneskolen. Jeg gikk på steinerskolen, og han er antroposof.... en god antroposof skal ikke ha tv, men en bitteliten øverst i bokhylla på arbeidsrommet... det unnet han seg .-) hahaha

Skrevet

ok... jeg skjønner jeg har litt å lære... jeg var på hjemmekamp med dritgreigutten i går, og merket at jeg var mer opptatt av å observere en samtale mellom to av fedrene.... :-)

Skrevet

He he

Bitteliten tv er verre enn ingen tv. Vi ser masse film på storskjem, og bruker opp nrk-lisensen på dvder

Skrevet

Jeg er heldig! For jeg har en mann som er like uinteressert i fotball som jeg er:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...