Gå til innhold

Tror jeg lekker fostervann..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 fullgåtte uker nå, og i tre dager har det føles ut som om jeg lekker fostervann.. Ikke mye, men nok til at det merkes..Flere som har erfaring med det, og hva en eventuelt bør foreta seg?? Begynner å bli litt bekymra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ha veldig tynn rennnende utflod og, men for å være helt sikker, ta på ett truseinnlegg og ring føden og spør om de kan teste det. Det er bare en liten stix (som urinstixene) og de kan ta den fra truseinnlegget.

Lykke til. Håper ikke det er fostervann:)

Skrevet

Takk for svar. :) Har ringt føden nå, og de ville ha meg ned til sjekk med en gang.. Det går desverre ikke, for jeg er alene med mine to barn i natt, og det er en time en vei til sykehuset.. Får håpe at det ikke er noe fare å vente til i morgen tidlig... Huff, alt en skal bekymre seg over...

Skrevet

Jeg lekket fostervann fra jeg var i uke 19-21. Det var lyserosa vann som kom ut. Ikke mye, men jeg måtte bruke truseinnlegg.

For min del gikk det ikke bra, for jeg begynte å blø og etter en uke på sykehuset mistet jeg i SA. Da var jeg i min 23.uke.

Det er best å få det sjekket så snart som mulig spør du meg.

Vil ikke bekymre deg unødig, men det er bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite... :)

Har du vært på sykehuset nå forresten? Hvordan gikk det?!

Skrevet

Huff det må være noe av det verste som kan skje å miste. Uansett hvor langt en er på vei egentlig, men spesielt kanskje etter en har kjent liv og sett den lille på ul.

Har vært på sykehuset nå ja, og det var ikke fostervann... De sa at det var ikke uvanlig at kvinner som hadde født før kom inn med disse plagene. Var visst tyntrennende utflod eller noe i den duren. Skulle bare ringe igjen hvis det var noe.. Fikk sett den lille gutten min på ul en gang til nå da :) Koselig :)

Skrevet

Så bra det ikke var fostervann! Og like bra de var hyggelige og tok godt imot deg. Veldig viktig ikke å føle seg til bry. Ser mange som har hatt mindre hyggelige opplevelser når de ringer føden.

Lykke til videre:)

Skrevet

Det var flott at det ikke var fostervann!! :)

Tok de en sånn strimmel.test?

Har hørt at det er vanlig. Jeg fikk det ikke da, men skulle ønske de hadde gjort det, men jeg visste ikke om den testen før nå nylig. Da hadde jeg komt til å bedt om det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...