Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten hadde litt travelt så han ligger å sover nå på sofan og er blit 26 dager.

Jeg kjente noe på kvelden 16.mai regnet med det var bare kynner.

ca 0230 vokner jeg at det er noe vekker kællen ca 0300 får han å da tida om det er regelmessig tak det er det ,men ikke vone står opp går bade og så går litt fram og tilbake i stua da går vannet kl 0350 ringer på kællen med mobilen (soverrom i 2,etg) men han haddet sovnet. Går opp å veker han igjen. han ringer far si for å komme til jentene. og til sykehuset at vi kom. vi kjører møter svigerfar i bakken. er på sykehuset ca 0500.

da r riene blit vone ,men ikke ille. er så si åpen da jordmor undrensøker. jordmor fikk litt problem med å skile min og babyns puls så de seter på måler på hodet til babyen. har rier gjevnt men får ikke pressrier de vuderer å gi meg drypp ,men da får jeg pressrie og med den andre er han født. kl 0716 på 17mai. 3170g tung og 50cm lang.

Han er rolig og spiser bra.

Det eneste er at vi greier å bli enige om navn til han snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gutten din! De bestemmer jo helt selv hvor lenge de vil bli i magen! ;-) Min forrige jente kom 7 dager før termin...og jeg syntes det var tidlig, og ble veldig overrasket....hehe...kan tenke meg at du ble overrasket! :-)

Skrevet

ble egentlig ikke så overasket da jeg ikke har gått til termin med noen jentene kom 11dager og 10uker før termin så jeg var fornøyd da jeg kom over 35 uker. slappet mere av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...