Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg klarer ikke å holde meg, og MÅ rett og slett bare snakke om det omtrent annen hver dag! Jeg er blitt besatt av hele greia.. Han føler nok at jeg maser, men han sier aldri noe på at jeg snakker om det. jeg merker at det tærer på forholdet.. jeg tenker på baby hver en bidige dag...
babysyk-med spire! Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Du er IKKE alene... da er vi i allefall to, men tipper vi er mange fler.. Tærer på forholdet her også..... sambo er lei av at temaet stadig blir tatt opp, for det ender med at jeg blir lei meg og det blir dårlig stemning... men hva søren skal en gjøre a???? Blir så frustrert av å ha så lyst på barn atte... nei uff a meg...
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #3 Skrevet 13. juni 2008 Vi hadde det også sånn. Helt forferdelig. Jeg snakket om barn hele tiden, og samboern prøvde å være snill og prøve å lytte til det jeg sa. Jeg ble nesten helt manisk, var sikkert på barnimagen 50 ganger om dagen;) Det som endret det hele var når vi satt oss ned sammen, snakket alvorlig om det, og fant en dato, for da vet jeg hva jeg kan se frem til, og samboern har tid til å forberede seg. Det har funket veldig godt for begge to, selvfølgelig prater jeg fortsatt om babyer, men har roet meg ekstremt mye ned! Problemet mitt var at samboern ville kanskje om 2 år, og jeg ville nå!! Så vi møttes på midten, og har bestemt at 23. april 2009 skal p-ringen ut.-) (grunnen til 23 april er at hvis det går på første forsøk, vil terminen kanskje bli 01. februar:P). Nå har jeg roet meg veldig ned, og samboern gleder seg mer og mer for hver dag. Så selv om det kanskje ikke er løsningen for dere, så er det iallefall et tips fra min side:-) Jeg trodde virkelig jeg skulle bli igjen på "Når mannen ikke vil" forumet i flere år, men vips så var jeg på "snart klar" forumet. Lykke til!!!!! Det er ikke lett, men tenk så hyggelig når dagen komme og dere skal begynne prøvinga:-D
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Det går veldig opp og ned med masingen.. men prøver og modere meg.. Vil jo ikke tvinge på han en baby eller mase for mye.. men er ikke lett!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå