Gå til innhold

Hvor mye klær har dere handlet til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt antydet at fødselsvekten til nusket vil være ca 3200 gr. Det er vel str 50 det? Hvor mye klær trenger jeg i den str? Synes det er vanskelig å begrense innkjøpene. En liten shopoholiker ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en link med det spørsmålet her for noen dager siden og da var det delte meninger. Noen mener man kan gå rett på str 56 og noen mente man burde ha 3- 4 antrekk. Bedre å kjøpe etter at babyen er født enn å ha for mye i str 50 som ikke blir brukt. Man kan jo ikke bytte det siden det jo skal vaskes før bruk (og evt taes med til sykehuset)

Jeg har 3- 4 antrekk i str 50 og noen flere i str 56. Resten får jeg kjøpe, evt få i gave om jeg trenger det.

Skrevet

Jeg har kjøpt to små sett i str 50, og så har jeg litt etter to-åringen. Da vi fikk henne sa alle at det ikke var nødvendig å kjøpe str 50, men starte på 56. Hun var 51 cm og veide 3600 gr da hun ble født, og str 56 var så stort for henne at hun svømte i klærne. Så vi dro på H&M for å få noen basisklær som satt fint på.

Skrevet

Det meste vi har er str. 56, men vi har også en del 50. Det er jo individuelt hvor mye man trenger, noen går rett på 56 mens andre bruker 50 den første mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...