Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

1uke over IKM.. stikker innimellom i magen, trøtt hele tiden, mye sulten, vondt i puppene og rar kvalme som kommer og går innimellom..

MEN.. jeg har hatt farget (brun) utflod i 4dager nå, vil det si at jeg kan være gravid eller ikke pga den mørke utfloden??

håper veldig på svar fra fler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du testet da? Du kan meget godt være gravid fordi om du mørk utflod da....

Skrevet

tok for noen dager siden.. den var negativ, mamma fikk aldri positiv før du var to uker over.. så kan hende det er sånn med meg.. får håpe på det.. tusen takk for svar..

Skrevet

Lykke til, krysser fingrene for deg:)

Skrevet

takk;)

 

gjerne fler kan gi råd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...