PrøvLykken Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Vi trenger en vogn i barnehagen. Har ikke mye penger, tenkte å kikke på finn. Vogna skal vel stå mest i ro, så den trenger ikke være fantastisk å trille. Men må ha god plass og god liggestillig, og ha mulighet for å feste jenta. Hun er 14mnd når hun begynner i barnehagen. Noen som har noe å anbefale?
stripete ullsokk Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Kjøpte på finn.no for 500 kr, bruker den til andre mann nå.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Enten simo sin trille, den har lang rygg, dermed god plass lenge. Eller Carena Spprint, den er også romslig og har flat liggestilling. Ny koster Carena ca 1200 tror jeg. Simo får du kjøpt for 500-800 brukt.
St.Sunniva Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Har en Simo kombi 2004 mod som jeg betalte 800 for for ett år siden...God plass i den ennå :-)
Bettybu Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Styr unna enkelt Carena vogner.. De kan være små, Fotbrettet har fast "oppover" avslutning..om du forstår, og da ligger ikke barnet bra når det begynner å bli stort. Finn en Simo vogn av eldre årgang, som er lite brukt, men "utdatert" på farger ol.. Trenger ikke lufthjul heller, for å bare stå stille.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 kjøpte ok vogn på finn for 300 kr jeg.! Den er ræva å trille, men funker som sove vogn.. Den har ikke noe sånn sele system, så da festa bare barnehagen en sånn vanlig sele der (som man kan bruke på stol, voner etc)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en gammel simo jeg kjøpte for å ha som sovevogn til størsta som jeg skal selge til 500 kr..
Djoolia 07+08+12 Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Har en 2005 modell simo sportstrille i bhg,den er helt genial. Den ser nesten helt ny ut, betalte 1000kr for den på finn.
stripete ullsokk Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Kjøpte en simo kombi vogn fra 2002. litt hard å trille, mne de triller den jo ikke langt akkurat:)
PrøvLykken Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2008 Takk for hjelp:) No får jeg følge med på finn framover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå