carmelasoprano har født:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 hei.. Går det bra? Jeg prøver og sende deg privat melding, men det går ikke. Har du full postkasse?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Kommer ikke inn på "din egen side" så får ikke slettet desverre
carmelasoprano har født:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 okey.. Jeg får spørre litt forsiktig her da, håpe ikke alle ser det, he he.. Bare lurte på om jeg kunne få se på bloggen din, har hørt så mye fint om den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå