Gå til innhold

Dere med hormonspiral, er dere fornøyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satte inn for 2 dager siden, endelig turde jeg:-)

Var gynokologen som anbefalte det, da jeg blør så uregelmessig av cerazette og p-sprøyte. Hormonspiral skulle være det beste prevansjonsmiddelet med minst bivirkninger sa han, så da stoler jeg på det jeg..

Har fortsatt litt småvondt i magen innimellom, men det er vel normalt bare 2 dager etter. Hvor lenge kan det vare? Hvor lenge hadde du vondt, og har du mye blødninger?

Er du ellers fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte om det samme i går... Har ikke satt inn noe ennå men vet sannelig ikke om jeg tør dette her.) Uff...

mange delte meninger. Også hun som opererte den ut igjen da! Stakkars...

Skrevet

jeg har det og hatt det i ca 6 mnd nå. strålende fornøyd. hadde litt mensensmerter lignende i par dager. etter det ingenting. har mensen i toppen 3 dager. heller ikke mye blod heller. men det varierer veldig fra person til person da.

Skrevet

nei faen. hehe tr0dde dere snakket om kobberspiralen jeg. uff *flau*

Skrevet

NEI

blør så masse,satte inn i mars 2007 og blør 2-2,5 uke, 1,5 uke opphold og så ny runde

legen mente jeg skulle gi det sommeren og se om det ble bedre

usj ikke kjekt, hadde jo håpa at den forsvant eller iallfall ble myyyyye mindre blødning, men neida, den gang ei,

Skrevet

Jeg blødde/spotta i 9 uker etter at jeg satte den inn.

Har vært fornøyd med den siden jeg mistet blødningene.

Men jeg tåler tydeligvis ikke å få tilført kunstig hormoner, da jeg ble steike sur og sint et par uker etter innsetting

Gjest Morn du
Skrevet

Veldig fornøyd med min spiral i hvert fall. Ikke hatt blødning siden jeg satte den inn for omtrent et år siden. Bortsett fra litt ubehag de første dagene, har jeg ikke hatt noe vondt..

Skrevet

*håpe håpe* jeg også da:-)

Men du som har så store og lange blødninger bør ikke du få sjekket om den sitter riktig på plass? Står i pakningsvedlegget på min spiral at ALLE får mindre blødning om den ikke opphører helt.

Skrevet

Har hatt min i tre år og superfornøyd. Blødde litt de første ukene og etter det har det vært ingenting.

Skrevet

Har hatt i over et år - superfornøyd:-)

Skrevet

jeg blødde sammenhengende nesten 3 mnd etter innsetting, så har den kommet og vart i ca 1 uke og kom ikke igjen før 5-6 uker, men nå de siste 4-5 mnd har jeg blødd som jeg skrev lenger oppe, tok det opp med legen og hun sa at slik skulle det ikke være, så vi skulle se hvordan sommeren gikk og så skulle vi sjekke den igjen.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...