Gå til innhold

overmadrass i vugge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har arvet en vugge med skumgummimadrass (ca 45 ganger 95 cm) som er brukt av tantebarna. Broren min foreslo at vi kjøpte en overmadrass og la oppå. Var på Hansen og Dysvik og de har ikke, noen som vet hvor jeg evt får kjøpt og om det er nødvendig? Og evt hvilken type man bør kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur mulegens dei har på ullkorga.no Der kan ein i allefall velge fasong på madrassa (oval, firkanta) og sette inn måla ein har.

Skrevet

Man trenger alltids et gummifrottelaken oppå madrassen i tilfelle tisseuhell. Og da må det ligge noe mer over det enn bare laken syns jeg for at det ikke skal bli klamt. Men det duger kanskje med et tykt og godt håndkle under lakenet? Lett å vaske når det må skiftes.

Skrevet

Vi kjøpte nettopp madrass til en vugge vi har arvet, den kostet rett under 300,- på Reflex :)

Skrevet

hvis det er skumgummimadrassen som er "problemet" så er det ikke verre enn å dra på jysk eller noe slikt, kjøpe en normal skumgummimadrass og så skjære den til :)

vi gjorde det slik ihvertfall med kurven vi skal ha som sovested i stuen :)

er en hjemmelaget kurv,så får ikke kjøpt noen ferdimadrass uansett så vi slapp heldigvis hele problemstillingen ;)

Skrevet

Spørsmålet er om man må ha overmadrass eller om det holder med skumgummimadrass. Har også lammeskinn jeg hadde tenkt å bruke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...