Gå til innhold

Åh, er så stuuuuptrøtt!


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Helt ulikt meg!

Legger meg 22.30 og får 7-8 timers søvn, allikevel svimer jeg rundt og gjesper konstant på jobb, og når jeg kommer hjem sovner jeg på sekundet på sofaen. Kan sove over en time på sofaen og allikevel sovne tidlig på kvelden igjen. Håper det går over snart!

 

Men må si at jeg nyter å ha symptomer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da er vi i samme båt... sover laaange netter, og er alikevel trøtt når jeg våkner... og må ha en liten høneblund på ettermiddagen også... litt sånn komatilstand hele tiden.... ;) men men-vi trenger vel hvile da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også sinnsykt trøtt..... Synes det er tøft å jobbe da det kommer noen bølger i løpet av dagen som gjør det vanskelig å konsentrere seg... men det går jo over etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempetrøtt. Jobber i barnehage og da er det ikke så lett å slapp av. Har også en jente fra før av som krever sitt. Så i dag var jeg kjempesliten og tok en tur til legen. Han sykmeldte meg i dag, også skulle jeg ringe han til uken og se hvordan det gikk da! Han mente det ikke var nødvendig å slite seg helt ut. Så han snakket om at jeg kanskje kunne ha litt kortere dager på jobben. Har heldigvis ferie om 2 uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sliter jeg også. Er egentlig først denne uken jeg er begynt å bli trøtt (5+4).

 

Trøtt på jobb, sovner på sofaen hjemme etter jobb og er trøtt resten av kvelden, sover ca 7-8 timer og like trøtt når jeg våkner....men "nyter" symptomene jeg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom nett heim fra frokostvakt på kjøkkenet idag, nårr eg må ståopp klokka 5 så er eg alltid i koma men nå har det vert ekstremt. Hjelper ikkje å stå å lage sjømat heile formiddagen heller.. men men, får ta det som ein utfordring... er jo første gangen så veit ikkje kordan kroppen kjeme t å reagere framover.

Men er eit levanes koma dyr, godt eg har ein fantastisk samboer som er flink til å hjelpa til i huset sånn at eg får ein time på sofaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppas mamma, fikk du virkelig sykmelding for å være trøtt? Kunne godt tenke meg litt kortere dager, jeg også! På den annen side føles det så tidlig. Blir garantert sykmeldt om noen måneder pga bekkenløsning, så da vil jeg helst holde ut lengst mulig. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...