Gå til innhold

Til dere som er gravide og kjenner spark.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen dager barnet er helt stille? I går kjente jeg masse spark. men i dag har det vært helt stille. Noen som har opplevd dette? Jeg er 18 uker på vei nå og i 3 uker har jeg kjent masse liv hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt at de har noen dager hvor de prøver å sparke seg ut av magen nesten,mens andre dager er de rolige. Spesielt når du kjenner det såpass tidlig. Da kan det være at nurket ditt gjerne har snudd seg og sparker i en retning hvor du ikke kjenner det så godt som før...Du skal vel på ordinær ultralyd en av de kommende dagene og får se da at alt er ok? :)

Skrevet

Skal på ultralyd til onsdag. Kanskje han/ho er sliten etter all sparkingen i går. he he...

Skrevet

Jeg merker stor forskjell på sparkene fra dag til dag, det er helt avhengig av hvilken aktivitet jeg er i. Dess mer aktiv jeg er, dess roligere er jenta i magen. Tror hun rett og slett sovner når jeg beveger meg:) Blir mer action de dagene jeg tar det med ro, og etter at lørdagens Kvikk Lunsj er satt til livs, er det full rulle! :)

Skrevet

Hehe, måtte le litt av din kommentar om Kvikk Lunsjen ;-)

Er sånn her også, noen dager er han helt vill i nikkersen, andre tar han det heelt med ro.

Skrevet

jeg er 18 uker til søndag,skal også på ultralyd til onsdag,her er det mye liv, men har dager hvor det er veldig stille.er ikke farlig.venter nr 4 i november.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...