Gå til innhold

Gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sitter her med litt delte følelser. Fikk ei skjønn jente i oktober 07. Hun er snill som dagen er lang. Har vært helt kaputt den siste måneden, svimmel, kvalm og vanvittig trøtt. Men er midt i innspurten på å få ferdig huset, så det har vært mye arbeid og lite søvn og mat, så tenkte det hadde en samenheng med det. Stusset litt når det egentlig ikke kom no mens sist, kun et par dråper med friskt blod, men hadde just slutta på cerecette etter 6 lange måneder med nesten sammenhengende blødninger, så tenkte ikke no mer over det. Men nå har jeg roet ned tempoet i forhold til huset, men symptomene var der fremdeles, og mensen har uteblitt. Bestemte meg for å ta en graviditetstest, og den var klart positiv etter 5 sekunder! Syntes kanskje dette var litt tidlig, snuppa var antagelig bare seks måneder da jeg ble gravid. Men den lille e seff velkommen uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, og gratulerere :-) Skjønner godt det er med masse følelser, men for en gave :-) Lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så MYE...

 

Lurer selv på om jeg er gravid.. skulle hatt mensen for 3 uker siden... tatt en test som var negativ..

 

Men håper at det bare er mensen som ikke er helt stabil enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååå så gøy :) Gratulerer som første gravide her inne ... Det kommer til å bli kjempe fint, litt slitsomt selvfølgelig med to tette... Men når man er oppe i det går det fint. Besøkte ei veninne i går som har fått nr 4 akkurat. Litt kaos var det der, men Mor selv strålte som en sol, og suntes hun var kjempe heldig :)

Hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går videre (formen, termin UL osv osv )

Lykke lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, gratulerer!!

 

skjønner det er litt blandede følelser, men det blir nok kjempebra! :)

 

har ikke fått igjen mensen selv (jada, eggløsning før mens...men) men jeg er et surrehode når det gjelder å ta pilla mi, så vi får se åssen det går..

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så spennende!!

Kjenner jeg har lyst på en til selv, men har ett år igjen av utdanningen min, så det passer ikke med en ny baby her med det samme. De kommer sikkert til å ha mye glede av hverandre. :-)

 

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

HI her!

 

Vil bare takke for alle koslige tilbakemeldinger! Nå er jeg minst 12 uker på vei, så det er kanskje på tide å informere folk snart:) Sist klarte jeg ikke holde meg til lengre enn uke 9, men det har vært litt deilig at det kun er oss to som har visst no:) Men de siste dagene har magen begynt å titte fram, så hvis jeg ikke sier no får jeg vel snart spørsmål:) Formen har vært mye bedre den siste tida, men jeg kjenner det ikke blir nok søvn med ei lita tulle i hus. Men, men, sove får en gjøre siden:) Vi gleder oss kjempe masse! Har termin 26.januar i følge meg, og 3.februar i følge legen, så det blir spennende å se hvem som treffer riktigst!:)

 

So long!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...