nussie Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Er 31+4 i dag og hver dag den siste tiden blir magen så vannvittig hard at jeg bare må stoppe opp noen ganger. Det er masse liv i magen:)og er vel det at det begynner å bli litt trangt der inne nå.Men det er litt ubehagelig til tider,stein hardt. Men det beste som finnes er jo å kjenne de mange bevegelsene som skjer hele dagen i magen,jammen aktiv gitt..)
susemor-3 små Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hehe. Det er nok kynnere du opplever - at magen blir stein hard. Det er livmoren som trener seg før fødsel, og helt normalt. Jeg hadde masse under første graviditet, men ikke så mye denne gangen. Ja, det er flott å kjenne bevegelsene. En magisk tid, vi får ta vare på dette, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå