Gå til innhold

Huff,har barnevakt problem..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul i juli,og har ingen til og passe ungene den dagen..mamma er på ferie. Bor 2 tim unda sykehuse-så bli borte fra 8 til 6. Prøvd og forandre timen,men d va ingemting ledig før,og fikk ikke lov til og vente t etter sykehuse har ferie. Pga risiko sv.skap. Vet ikke hva jeg skal gjøre..arg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva du gjør? Du bestiller UL et annet sted! Kan godt være noen andre har ledig.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke ta ungen med deg?

Skrevet

Eller så ringer du de på UL og forklarer problemet, og spør om noe i resepsjonen har mulighet til å holde tilsyn med barna dine den korte tiden. De er helt sikkert kjent med problemstillingen her....

Skrevet

Orker ikke og reise 30mil til neste ul plass,hehe. Og ha med seg 3 små på båt og i byen en hel dag blir for mye.

Sa til de at eg måtte ha tim før dn 5,pga b.vakt,men det var helt stappa fult..mange gravide tydlivis:-P

Skrevet

Ingen andre du kan spørre? Folk hjelper hverandre jo i nøden, vet du... :-)

Skrevet

Sorry,fikk ikke med meg at det var unger i flertall ;-) Ingen naboer eller kollegaer du kan spørre?

Skrevet

Skal ikke mannen din være med da? Er vel ikke noe problem å ha med tre barn på en dagstur? Har tre barn selv jeg, og vi sitter da ikke hjemme fordi det er for slitsomt å ta de med på tur...

Mener ikke å være frekk, jeg aner jo ingenting om din situasjon og hvorfor det er for mye for deg å ta med alle ungene til byen, men jeg lurer jo på hvorfor du skal ha en unge til når du føler det sånn.

Kanskje mannen din får ha ungene hjemme, mens du drar alene på UL da?

Skrevet

Jeg er singel desv. Dine er sikkert større enn mine da. D blir bare stress. Har b.løsning,og en hel dag i byn blir jeg nok slitn som d er. Får håpe de kommer en engel og passe unga.

Skrevet

Jeg er singel desv. Dine er sikkert større enn mine da. D blir bare stress. Har b.løsning,og en hel dag i byn blir jeg nok slitn som d er. Får håpe de kommer en engel og passe unga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...