lionkittens Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 nå har jeg syklet som en gal i 3 uker, trent vekter 30 min 3 dager i uken i 3 uker........ Spiser CLA og 30 dager. Og drukket örten glass vann om dagen, kuttet snop , brus,sauser og bröd. Alikavel går jo ikke vekten ned står på 75 kg enda samt ikke skrumpet en mm noe sted. DRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTT nå slutter jeg å spise !!!
*ale* Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Du har jo sikkert bygget masse muskelmasse da frøken.. Da mister du ikke vekt..
Scorpiogi Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 kanskje du skulle spise litt mer...? Tror du får for lite kcal i deg...
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Spise litt mer normalt, og ikke masse tabletter kasnkje? Spis 15-1700 kalorier om dagen og tren normalt så går du ned )
tante grusom master of law Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Gi det tid! Husk at når du begynner å trene bygger du masse muskelmasse. Det tar en stund før fettet begynner å forsvinne! Synes det du driver med virker veldig bra:) Stå på!
Helene <3 Sarah Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Det tar noen uker å sette igang forbrenningen skikkelig, og som *ale* skreiv har du nok bygget en del muskler. Spis ofte og lite, ca 1/2 kilo i uken er sunn vektnedgang.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Kutt ut de svada-produktene du. Lykke til!
lionkittens Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2008 spiser normalt. snop,sauser,brus og bröd er jo ikke "normalt" i store mengder da !! =) Teller ikke kalorier jeg for det er håplöst slitsomt , men spiser nå Frokost : 2 x 30 dager, 1 knekkebröd med kjöttpålegg Lunch : 2 XCLA, 2 knekkebröd med geitost eller kjött pålegg , 1 frukt Mellom mål : 1 gullerot, litt vannmelon eller mango Middag : 2 X CLA eksempel : 1 kylling filet, salat av : spinatblader,paprika,tomat,agurk,pinjekjerner, parmesan ost. Ingen saus, ingen dressing Kvelds : 2 X 30 dager 1 knekkebröd Hva er å trene normalt ? Trener nå sykkling 4 km om morningen, 1 mil om kvelden og styrke/vekter 30 min 3 ggr uken. Skal jeg gjöre mer enn det ?
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Det er hvertfall helt sikkert at du spiser altfor lite! Du bør hvertfall doble menyen din om ikke ennå mere. Kutt ut kosttilskuddene. Jeg synes du trener mye, men det er jo selvdagt en smakssak. Men skal du trene så mye bør du jo egentlig spise ennå mere.
Loglady Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Mitt råd: - Reduser karbohydratene til fordel for proteiner. Knekkebrød er ikke bedre enn brød på dette punktet. Tilfør mer kjøtt, fisk, ost ( men kutt ut brunosten, som er full av sukker) og egg. - Kutt ut alt dette vanntullet. Drikk når du er tørst. Nyere forskning viser at for mye vann skader mer enn det gavner. Utskillingsdine takler det muligens ikke, noe som gir vannopphopning i kroppen. - Tren måtelig. Sørg for hvile, siden det er i restitusjonsfasen at musklene bygges. Mange som trener hver dag blir forundret over at effekten er den motsatte av det de forventer. - Selv har jeg gått ned i vekt ved å spise som en franskmann: Droppe frokosten (kun kaffe, te eller i høyden en yoghurt). Spis en stor lunsj ved tolvtiden, og så en stor, sen middag. Frukt i firetiden som mellommåltid hvis du trenger det. Kroppen rekker nemlig ikke å ta igjen på ett måltid det du har forbrent i timene du ikke spiser. Du gir også fordøyelsen din tid til å hvile. Før trodde man et slikt spisemønster ga blodsukkerfall og dårlig forbrenning. Dette avvises nå av flere forskere (f.eks professor Svihus ved Ås, som har skrevt boken "Fedmefaktoren". Anbefales). Det finnes også en bok som heter noe sånt som "Hvorfor franske kvinner er tynne", e.l, som tar for seg noen av de samme prinsippene. - Pass på at du får i deg nok sunne kalorier, men jeg tror ikke det er der problemet ligger foreløbig. Lykke til!
lionkittens Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2008 Det er MYE mat for meg - jeg er alltid god og mett og kalre faktisk ikke å spise mer....... Sjiraff har du mer enn normalt peil på slikt ? Bare spörr jeg da for jeg er så fustrert . Urk , nei jeg får ringe å få meg en lege time så jeg kan få ett skikkelig opplegg som passer meg kostholdsmessig . Hvorfor skal jeg kutte kosttilskuddet ?? Det var PT min som foreslo at jeg skulle ta CLA
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror (bare tror) at type slankemidler som CLA og 30 days bare er tull. Hvorfor er det fedmeproblemer i verden om det kan løses ved hjelp av en pille? Har slanket meg selv ved hjelp av vektklubb.no der man teller kalorier. Derfor kan jeg si at den menyen du skriver opp ikke er i nærheten av 1300 kalorier som er MINIMUM av hva du må/bør spise i løpet av en dag. I og med at du trener så mye burde du spise mer enn 1300 kalorier også. Spiser man mindre enn dette så går kroppen i sparemodus og tviholder på alt den kan. Men jeg er absolutt ingen ekspert. Men forsøk kaloritelling i en uke. Sørg for at du spiser nok og ha gjerne en "spise" dag i uka hvor du slenger på ennå en del kalorier (dette gjør ar forbrenningen din øker).
lionkittens Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. juni 2008 he he ...... litt artig det du skriver BOHO . Noen sier spis min 5-6 måltider om dagen og noen som du. Noen sier ikke spis brunost som du og som PT min sier knekkebröd med brunost efter trening er det beste man gjör . Man blir ko ko av mindre. Men takk for tips jenter !
Loglady Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Ja, det er til å bli koko av. Jeg kan bare snakke av erfaring, for jeg har prøvd mye etter at graviditeten gjorde sitt med vekta. (Men kropper er forskjellige, og krever ulike ting). Etter å ha blitt "fransk" er jeg nede i matchvekt. Men enda viktigere: Det passer meg best å spise på denne måten, psykologisk sett. - Telle kalorier blir jeg sprø av, det får man fort hangups på, så man knapt klarer å tenke på noe annet gjennom dagen. - Trene gidder jeg ikke. Er altfor lat. - Spise ofte har jeg ikke tid til - igjen går dagen med til planlegging av en haug med måltider. Små måltider gjør meg dessuten bare irritert og sulten på mer. Nå ser jeg fram til mine to, store måltider, der jeg unner meg det meste. Til og med dessert til middag. Rene festen hver kveld.
lionkittens Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2008 boho lure på om jeg er fransk jeg og ? he he ..... jeg veide 56 kg helt til jeg ble gravid da spiste jeg aldrig frokost , ikke så mye til lunch og dötta i meg middag . Hmmmmmmmmm kanskje gå tilbake til det. Som du sier alle kropper krever ulike ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå