Gå til innhold

DBS compact vs. Carena easy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi bor på en mindre plass der utvalget av barnevogner ikke er alt for stort, og i alle fall ikke nå midt i juni.... Vi har en Emmaljunga edge duo vogn som vi er kjempefornøyde med, men vil gjerne ha en vogn nr 2 for å kunne ha i bilen, når vi skal på ferie, og for å ha på butikken.

Jeg har vært i dag og kikka og fant ut at disse to vognene: DBS compact og Carena easy kunne være noe for oss. Prisen skiller jo de to vognene betraktelig. Ellers, er det noen som har erfaringer med disse to som kan komme med noen kommentarer? Både gode og dårlige sider!

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har carena. veldig fornøyd. til det du skal bruke den til kan jeg anbefale denne.

og prisen er jo ikke så aller værst heller;)

men må bare nevne at ser du etter en erstatning til sportsvogna di så er ikke dette rette vogna å kjøpe. dette er en reisetrille og har visse begrensninger. den er ikke til "allbruk". bruker du den til reiser, besøk, shoppingsenter og på butikken så har du en trille lenge. men begynner du å dra ut på trilleturer og sånt i ujevnt terreng så blir den fort ødelagt.

men utenom det så er dette en kjekk vogn som jeg liker veldig godt;)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med carena easy, kjenner ikke den andre. Men det er en vogn for jevnt underlag. ;) Fin liggestilling, god kurv under, kjekt med "hylla" på toppen...

Skrevet

Har carena easy.. Og jeg holder på å klikke av hele vognen.. Like før jeg kastet den da jeg var på kjøpesenteret i dag

Skrevet

Jeg er fornøyd med carena easy, selv om den knirker en del etter å ha brukt den i terreng. Den er genial på shopping - stor og god kurv!

Skrevet

Takker for svar! Har begynt å helle mot DBS vogna... og det ser ut til at det er det rette ifølge kommentarene her. Vil ha muligheter til å kunne gå trilleturer også med vogna. Vi skal 14 dager på ferie hos foreldrene mine, og siden jeg er glad i å gå tur er det kanskje greit med en vogn som tåler mer enn kjøpesentergulv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...