Lucy T og prinsessa *** Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei, jeg skrev mail til en nettbutikk (www.la-vida.no) angående dårlige bilder på produktene sine. Vurderte å bestille mammaklær der når den tid kommer. I svaret jeg fikk fra dem står det også at størrelsene på Mama Licious buksene er samme som Vero Moda sine bukser. Grunnen til dette var at de var fra samme produsent. Er det noen som har bukser fra Mama Licious og Vero Moda, som vet om dette stemmer?
togutter-08og10 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har en olabukse fra mamalicious. Vanligvis bruker jeg str 26- 27 i olabukser (har ikke vero moda, men mange andre merker) og kjøpte 28 i gravidbuksene mine, trodde jeg skulle vokse inn i dem, men de er litt store i lår og rumpe så jeg bude nok kjøpt 27.
hebbe lille, fødeklar Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 jeg kan nok si meg enig i det at de er ganske like i str:)
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk for svar ;o) Okei, jeg bruker str 28 i tommer, og str 34 i vanlige størrelser. Skjønner ikke helt det de skriver om samme størrelse, for det virker som Mama Licious har størrelser i tommer, og olabuksene til Vero Moda er i vanlige størrelser i livvidde og tommer i benlengde... Merkelig system, men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå