vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 att jeg SKAL ha jobb før vi eventuelt skal ha siste mann:/ jeg har lyst å få den eventuelle siste mann mens jeg går hjemme med snuppa på 3 mnd...har ei på 5 år også...vill ikke ha like stor aldersforskjell på minsta å den eventuelle siste... men blir fort det da...vis hun skal være ett år når jeg skal ut i jobb å slik...*aaaaargh* trives best hjemme med barna....høres rart ut men... :/
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 er jo greit å få litt penger når man går hjemme da..... hvis man ikke har det så bra at man fint klarer seg på 1 lønning da...
badass_suburban-mom Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Om du skynder deg å bli gravid(lettere sagt enn gjort,men),så får du permisjonspenger av permisjonen din. Perm.penger regnes som inntekt,og så lenge du har hatt det 6 av de 10 siste månedene,så....
Gjest mphs Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Fårstår han godt jeg. Han har sikkert ikke lyst til å være den eneste som bringer penger inn til familien. Kanskje han kunne tenkt seg litt bedre råd før dere får flere barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå