Gå til innhold

Vi fikk ei prinsesse... HURRA!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fikk vi ei jente :D Den 05.06.08. Etter 4 dager på overtid, 3 behandlinger med modnings-akupunktur og stripping dagen før, kom vår lille prinsesse. Kjente det begynte å skje noe etter jeg ble strippa den 04.06. Våknet på natta i 0230-tiden og begynte å ta tiden på riene. De var ikke så veldig vonde men det var 5-7 min mellom dem. Ringte føden etter en times tid, og ble enig med jm at vi skulle komme siden det tar ca 1 time å kjøre. Ble undersøkt kl 06. Da hadde jeg 3-4 cm åpning. Riene ble korte, uregelmessige og var ikke effektive, så kl 0820 tok de vannet. Etter 10-15 min begynte det å ta seg opp, og jammen gikk det unna i en fei!! Kl 0935.. etter 25 min med pressrier kom lille Asora til verden. Hun veide 4650 gram og var 53 cm. Ei god å rund lita frøken ;o) Hun er selvfølgelig VERDENS VAKRESTE jente!! Etter 4 deilige dager på føden koser vi oss nå hjemme sammen med pappa 2 stolte storebrødre.

 

Har lagt ut noen skrytebilder av prinsessa mi <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så kjempe mye:) får ikke sett bilder på siden din.... aner ikke hvorfor....

dere får kose dere med det nye nurket...kjempe fint navn foresten:)

Skrevet

Gratulerer med prinsessa,moro at jenta kom etter 2 gutten :)

Skrevet

Gratulerer så masse!

 

Skrevet

Gratulerer sååååå masse =) =)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Gratulerer med jenta:-)

 

(tror du må krysse av en eller annen plass for at vi skal kunne se bildene dine...husker ikk ehtl hvor det var...)

 

Skrevet

gratulerer så masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...