Vivitex *har fått ei jente* ;D Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Endelig fikk vi ei jente Den 05.06.08. Etter 4 dager på overtid, 3 behandlinger med modnings-akupunktur og stripping dagen før, kom vår lille prinsesse. Kjente det begynte å skje noe etter jeg ble strippa den 04.06. Våknet på natta i 0230-tiden og begynte å ta tiden på riene. De var ikke så veldig vonde men det var 5-7 min mellom dem. Ringte føden etter en times tid, og ble enig med jm at vi skulle komme siden det tar ca 1 time å kjøre. Ble undersøkt kl 06. Da hadde jeg 3-4 cm åpning. Riene ble korte, uregelmessige og var ikke effektive, så kl 0820 tok de vannet. Etter 10-15 min begynte det å ta seg opp, og jammen gikk det unna i en fei!! Kl 0935.. etter 25 min med pressrier kom lille Asora til verden. Hun veide 4650 gram og var 53 cm. Ei god å rund lita frøken ;o) Hun er selvfølgelig VERDENS VAKRESTE jente!! Etter 4 deilige dager på føden koser vi oss nå hjemme sammen med pappa 2 stolte storebrødre. Har lagt ut noen skrytebilder av prinsessa mi <3
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 gratulerer så kjempe mye:) får ikke sett bilder på siden din.... aner ikke hvorfor.... dere får kose dere med det nye nurket...kjempe fint navn foresten:)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Gratulerer med prinsessa,moro at jenta kom etter 2 gutten
Kjærlighet <3 Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Gratulerer med jenta:-) (tror du må krysse av en eller annen plass for at vi skal kunne se bildene dine...husker ikk ehtl hvor det var...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå